Krock med posten

Blev en okej dag idag, trots lite onödigt krångel.
Fick först åka till däckverkstaden med en bil som hade fått punka, och sedan när jag var ute och delade
mötte jag posten, och han var lite klumpig i vårt möte, så han körde på min backspegel.
Så efter rundan blev det till att åka till posten för att skriva skadeanmälan.
Tre är en helt okej dag att sluta, men det är segt när man vet att man kunde gått mycket tidigare än så.
Jaja, nu är jag iallafall hemma och har fått i mig lite mat.
Ska snart iväg till Sportlife med Maria.
Träna lite, men även sola tror jag.
Nån solbränna verkar man ju inte kunna få på naturlig väg i detta landet, så då får man väl ta tag i det själv.

Idag fick jag klänningarna från Asos..
Den ena passade inte alls =(
Det var konstigt, för den var för LITEN.
Och inte så direkt att jag inte kunde knäppa den eller så, utan den var dels för kort (eller det hade kanske funkat om resten vart bra, men isåfall i kortaste laget) och så var den för liten över brösten.
Och till saken hör att jag varken är lång eller har stora bröst, så jag vet inte riktigt vem som skulle ha den storleken.
Det var synd iallafall, för det var den klänningen som jag verkligen ville ha till festen på fredag.
Men, men.. den andra var iallafall jättefin, så det får väl bli den istället.

En kopp kaffe nu innan jag drar iväg och tränar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0