Läggdags

Blev en springtur förut.
Ingen speciellt lång dock, men, men, jag är nöjd att jag tog mig dit ens.
Krävdes MYCKET självdiciplin.

Efter det har det varit fotboll förstås.
Jag hoppades faktiskt lite på Turkiet, det är lite kul när otippade lag lyckas ju.
Men jag får väl hoppas på Ryssland istället då.

Tony var här på besök också, jag misstänker att det var för att hans kaffe var slut hemma =P
Nu blir det en dusch och sedan läggdags.
Imorse var jag helt sjukt trött eftersom Johan hostade HELA natten, så jag kunde typ inte sova.
Men nu verkar han äntligen må lite bättre.
Det bådar gott inför helgen iallafall, så kanske vi kan hita på lite roligheter.

Men som sagt, nu är det läggdags.
Sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0