Måndagmorgon

Jaha, då satt man här igen.
Jag känner mig faktiskt hyfsat pigg, men det räcker ju att titta ut genom rutan så rinner all energi av en fortare än
man har hunnit tänka att man faktiskt hade nån.
Vart FASEN är solen egentligen?
Jag som hoppades så på denna veckan.
Men egentligen har de ju sagt att det ska komma i JULI, och det börjar ju faktiskt inte förrän imorgon.
Så jag fåt väl vänta lite, lite till.

Var iallafall sjukt mycket lättare att gå upp när Johan också skulle till jobbet.
Han har vart sjuk hela veckan efter att vi var i Österrike,så han har bara legat där och sovit som en liten bebis
när jag ska till jobbet. Men idag ringde hans klocka en halvtimme före min.
Så mycket bättre!!

Nu blir det alldelles strax jobb, och jag hoppas på en kort dag.
Om inte postmängden har ökat drastiskt sen torsdag och fredag så borde det bli det också.
Kanske man kan hinna träna lite, och sedan blir det nog en sväng hem till Madde och Christer.
Skrev inte det igår, men där var vi i flera timmar igår och hjälpte dem att måla och greja i deras nya hus.
Ganska kul till en början, men shit vad det är mycket dom ska göra.

Ha en härlig måndag allihop, trots regn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0