Ny mobil tack!

Har nog suttit i typ 40 minuter nu och ringt fram och tillbaka mellan länsförsäkringar och scalepoint (företaget som tar hand om ersättningen) för att få reda ut problemen angående min förlorade mobil.
Jag blir galen!!
Ursäkta språket, men jäkla kärring som har hand om mitt ärende på Länsförsäkringar.
Otrevlig är hon också.
På Scalepoit försöker de ju iallafall hjälpa mig.
Jag är sååååå trött på att höra "det är fortfarande många som ringer, du är placerad i kö".
Ge mig bara en ny mobil!!

Kommentarer
Postat av: camilla

jo vi funderar å det vi sak ha träning ikväll så får vi se hur intresset är och så..men om vi får ihop folk och får oss en istid nån gång i veckan så kanske vi dyker upp till nästa säsong hehe =)

2008-06-09 @ 17:05:54
URL: http://cutefjant.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vet inte om jag är så snäll nu, men jag har gjort en nya blogg, (istället för jennii92.blogg.se) Och i fall du vill, skulle inte du kunna hjälpa mig en en bloggdesign då ? (:

2008-06-09 @ 21:42:50
URL: http://jenniifher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0