Student, sol och grillfest

GRATTIS ELIN!!!



Igår tog Elin studenten.
Hade en supertrevlig dag/kväll.
Jag och Johan åkte hem och stendäckade framför en film vid halv elva.

Imorse blev det sovmorgon och sedan åkte vi ut till Johans mamma igen i Sundhammar.
Bleven liten tripp till Johans farfar som bor precis vid havet.
Hade med oss alla Johans syskon, och efter ett litet dopp (lite avancerat för mig dock, eftersom jag inte fick bada ryggen) så fick vi saft och kakor hemma hos farfar =)
Sedan blev det lite mat hos Johans mamma, rester från studenten igår, bland annat supergoda kycklingspett.

Hem och byta om för grillfest hemma hos Sarah.
Jag skulle ju inte dricka, och det trodde jag inte att Johan skulle heller.
Men där hade jag fel. Han tog några öl, och nu är han på väg in till stan för att gå till Trädgårn.
Så nu e jag ensam igen... hmpf..!

Nu har iallafall min bästaste Daniel kommit hem från Lund, så jag är lycklig.
På tåget blev han av med sin väska med ALLA sina kläder som han hade med sig, eftersom han ska vara hemma hela sommaren. Riktigt tråkigt!! Så Daniel var iallafall inte heller på partyhumör.

Ska se om det finns något kul att se på TV nu.
Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0