Lördagen so far & planer för kvällen

Dagen har börjat på bästa möjliga vis.
Tre timmars morgonträning, som gick helt ok är avklarat.
Kom hem, duschade och träffade mamsen för en liten shoppingtur här i Kungälv.
Köpte en tröja, nästan precis sån jag ville ha, och ett halsband.
Jag är som sagt sämst på outfit bilder, men jag ska försöka fixa en sedan =)
Sen gick jag och mamma och fikade, en latte och en ciabatta med salamie och brie. Mums.
Nu ska jag slappa lite, och sedan åka in till stan och träffa Johans mamma och syster klockan fem på
restaurang Vivaldi. Ikväll ska vi på teater =)
Jag och Johan fick varsin biljett i julklapp till Little Shop of Horrors.
De har snackats hela veckan på Radio City om hur bra den ska vara, så det ska bli skoj.

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0