Med morgonrock i soffan

Just nu mår jag bättre än på länge..
Sitter med morgonrock i soffan och dricker kaffe och njuter av att äntligen ha fått sova ut.

Igårkväll var Christoffer och Frida här.
Vi gjorde tacos och sedan var det förstås melodifestivalen som gällde.
Som sagt hade jag svårt att bestämma vem jag verkligen hejade på, men att Charlotte vann var helt okej.
Gillade Rongedal också, och Bengtzing förstås, men hon fick ju inte en enda poäng av folket..=(
Christoffer var totalt utmobbad av oss andra tre för han påstod sig heja på Christer Sjögren.
När klockan var typ halv tolv skulle Christoffer och Frida gå ut, och dom tjatade på oss att följa med, men efter ett kort övervägande bestämde vi oss för att stanna hemma istället. Mycket klokt val eftersom att jag däckade typ fem minuter efter att de hade gått.
Var helt slut efter denna kämpiga vecka som mest har bestått av jobb, träning, träning och lite mer träning.

Kommande veckan kommer också bli fullspäckad, men med lite mindre träning och med massa roliga och ovanliga saker. Vilket också innebär att den antagligen kommer gå superfort, och helt plötsligt kommer det vara tisdag och jag är påväg till VM i Budapest. Iiiih, det killar lite i magen när man tänker så.

Nu blir det en dusch och sedan röja undan lite sen igår.

Kommentarer
Postat av: F

Had eockså svårt att veta vem jag hejade på, men charlottes låt var helt okej tyckte jag. Gillade även Sanna, Rongedal och Sibel...

2008-03-16 @ 13:31:48
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0