Påskafton

Sitter här i soffan med en kopp te och ett påskägg från Johans morfar.
Jag har seriösa planer på att alldeles strax krypa ner i mina gosiga säng. Är helt slut!
Johan är ute med sina kompisar. Han sa att han kunde stanna hemma och umgås med mig om jag ville, men jag sa att han lika gärna kunde gå iväg, eftersom han bara skulle tycka jag var tråkig. Var tvungen att greja med klänningarna, och tänkte egentligen göra min slut tenta i naturkunskapen.
Nu är jag helt klar med långprogramsklänningen, och har gjort lite små uppgifter till skolan, men nån tenta blir det inte ikväll. Den tar nog typ två timmar, och mina ögon går redan i kors.
Ska kolla lite bloggar nu, och sedan blir det faktiskt sängen.
En lång natts sömn är nog inte fel med tanke på uppvisning imorgon inför fullsatt Scandinavium och flera flera miljoner TV tittare.
SVT 2 klockan 15.00 imorgon börjar Galan... Vi ska vara med tre gånger vad jag har förstått..
Don't miss that!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0