15.5 timmars jobb

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen.
Imorgon eller fredag blir det besiktning och fasen vad jag hoppas att vi får bra resultat.
Så som vi har slitit...
Fast det var inte riktigt så jobbigt som det lät.
Vi gick och käkade pizza som en liten paus, och sedan
blev det även en efterätts-paus med kaffe, glass och varma hallon uppe i köket...
Inte så nyttig dag kanske, men effektivt värre på jobbfronten.

Johan är väl inte jätteglad att jag jobbade så länge, men nu sitter han iallafall
och tittar på förlängningen av någon fotbollsmatch, så han vill inte kramas med mig iallafall.

Imorgon ska jag träna is igen, om inget blir värre förstås, men det hoppas jag verkligen inte.
Bara 1½ timme, så det ska nog gå bra.
Inte så många träningar kvar nu innan sommar uppehållet.
Ska ta tag ordentligt i att träna för fystesterna nu när förkylningen ger med sig också..
Inte kul, men väldigt nädvändigt.

Det lutar mot straffar i matchen som Johan kollar på, och det tycker tillochmed jag är spännande,
så ska lägga mig med täcket i soffan hos honom.
Sedan blir det sängen så fort matchen är slut.

Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag missade straffläggningen igår =/ jag villemed se, kan tänka mig att det var spännande.

2008-05-22 @ 08:37:11
URL: http://tgif.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja, det ska bli undebart att bli färdig men ändå inte. Det är ju slappt i skolan vilket är ganska skönt=) Har fått jobb på Maxi i deras nyöppna bageri så det känns bra. HUr har du det själv då, har du blivit coach? Japp, vill du beställa tårta är det bara att säga till!
ha en skön helg!

2008-05-22 @ 21:32:05
URL: http://sandra82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0