Alla regniga dagar är räddade

Ååååh...
Efter springturen tog vi en sväng förbi videomix (jag vägrar säga Hemmakväll, det låter ju skittöntigt)
för att se om det fanns någon bra film att se.
Mina ögon fastnade direkt vid skåpet med DVD-boxar.
Jag vet inte riktigt hur jag kan ha missat det, eftersom jag gått och väntat ganska länge på den nya OTH-boxen, men han i affären sa att den kommit i slutet av Januari nån gång.
Jaja... det man inte vet (visste) har man inte ont av. Nu har jag iallafall 21 avsnitt framför mig.
Johan står i duschen, sen ska jag duscha och sen ska vi fixa lite mat inför morgondagen..
Och sen... can't wait!!

53024-120

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Älska oth;)

2008-05-10 @ 22:00:57
URL: http://Http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0