Äntligen hemma

Kom nyss hem från jobbet, och ligger just nu i sängen med fem kuddar bakom mig och laptopen i knät.
Är helt slut!!!
Tony ringer nog snart, han ska komma hit så ska vi ta en kopp kaffe på balkongen, men jag
kom just på att jag inte har någon mjölk hemma =S
Kanske är han snäll och köper på vägen... annars får jag väl orka mig ut och inhandla det själv..
Förstår inte varför jag är så trött!!!

Försökte mig på ett blogginlägg igårkväll, men återigen krånglade blogg.se och jag kunde
inte logga in.. Blir så trött!!
Tur att det iallafall infaller med min "inte så aktiv på bloggen"-period =)

Blev iallafall fem km i Fontin igår, och sedan direkt till ishallen för att träna lite till uppvisningen i helgen.
Middagen väntade på mig när jag kom hem.. pasta med skinksås...
Det är Johan jättebra på =)
Och efter det blev det två avsnitt One Tree Hill innan det var dags att sova.
Ganska snart är även denna DVD-boxen slut =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0