Fredagkväll

Jag har placerat mig i ett hörn med laptopen i knät och läst igenom alla bloggar.
Här känner jag mig lagom ur vägen, men har ändå ganska bra överblick över TV:n.
Johan har fem kompisar här som dricker öl och kollar på hockeyn.
Jag smuttar på min cider här i hörnet, läser som sagt bloggar och slänger ett öga då och då på TV:n.
Får väl erkänna att jag inte är helt missnöjd över att Finland blev utslagna i sin semifinal tidigare idag.
Många av er kan nog räkna ut varför =P

Är sjukt trött, och det är väldigt tveksamt om jag kommer se slutet av denna matchen.
Försökte få med mig folk från jobbet för att ta en afterwork-öl förut, de verkade på först, men sedan bangade alla.
Tråkigt!!
Gick hem till älsklingen istället, och efter ett tag gick vi över vägen och åt Thai-mat och tog en cider.. gott gott.
sedan tog vi en sväng förbi Harry där han, Tony och John var... herregud säger jag bara.. de skulle till O'learys i stan där de bokat bort.. Mycket tvek på ifall de kommer komma in där... DYNGRAKA!!

Sedan gick vi hem när de åkte in till stan.  I väntan på Johans kompisar såg vi ett avsnitt av One Tree Hill.
Näst sista på vår box.
Åhhhh... Älskar!! Tårarna rann... för andra gången idag.
Första gången var imorse då min chef visade en ihopklippt video på ett motorcykelforum från begravningen för en av killarna som dog i en motorcykelolycka i Landvetter för några veckor sedan.
Så fruktansvärt.. Åkte förbi olycksplatsen igår när vi skulle på middag med laget.
Visste inte att det var just där, men förstod det när jag såg alla blommor och ljus vid vägkanten.

Tankarna går till de två killarna och deras anhöriga!!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Ha en jätte trevlig helg :)

Heja Sverige!

2008-05-17 @ 00:06:49
URL: http://www.jessi.se
Postat av: RobinsEvelina

Jag är glad att min sambo inte är intresserad utav ishockey ;). Hehe. Hoppas att du hade en trevligt kväll i alla fall. :D

2008-05-17 @ 00:14:19
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0