Orkar ingenting

Jag fattar inte vad det är med mig.
Är van vid att jobba heltid, gå hem och slänga i mig något att äta, åka i väg och träna i fyra timmar och sen komma hem i lagom tid för sängen.
Nu tränar jag typ ingenting (okej, typ två timmar tre gånger i veckan + lite fysträning, men det är inte så mycket för mig iallafall), och ändå är jag helt slut.

Trots det har jag iallafall fyllt två tvättmaskiner.
Lyckades sno åt mig en ledig tvätt tid nu när jag kom hem.
Det är ju alltid något att glädjas över, för det behövdes verkligen. Som vanligt!

Jag är så sjukt trött på jobbet just nu.
Och jag saknar dagis/fritidsbarnen jättemycket.
Det var verkligen roligt att jobba där, speciellt kan jag tänka mig att det
skulle vara det nu när det är så fin väder. Man är ju ute så mycket!
Hade det inte varit för att det är så osäkert hur mycket jobb man får så hade jag lätt gått tillbaka till det.

Ikväll blir det genrep inför uppvisningen i helgen.
Hm... typ 5 timmar i ishallen är inte vad jag är pepp på just nu, eftersom jag vet
att det kommer vara mest vänta, vänta, vänta.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

VAd är det för uppvisning?

2008-05-14 @ 22:49:57
Postat av: camilla

uppvisning?? på is?! nuu!! haha kul!!

2008-05-16 @ 15:24:47
URL: http://cutefjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0