Stackars mig

Ja.. idag är det lite synd om mig.
Jag är sjuk.. iallafall lite.
Var hos doktorn förut och kollade min hals eftersom jag har
haft ont i typ 1½ vecka.
Svaret var svullna lymfkörtlar.
Inget man gör något åt.. bara vänta. Undvika träningen några dagar.
Fast doktorn var snäll, och han sa att han älskade konståkning och hade sett massa Ryska stjärnor en gång.
Haha.. han ville inte riktigt sluta prata med mig.

Vad som gör att det är ännu mer synd om mig är att jag blev av med mobilen igår.
Var på Fedinand med lite folk som var men på uppvisningen.
Så JÄÄÄÄÄKLA störande med tanke på att jag inte ens var full.
Hade det vart Johan som blev av med mobilen hade det ju inte varit förvånande då han var dyngrak.
Men jag hade min mobil i väskan hela kvällen... trodde jag... och lämnade inte ifrån mig väskan nån gång.
Suck!!

Eftersom jag har världens bästa Johan som pojkvän har han gått bort till videomix och köpt ett startpaket till kontantkort (hade lite gamla mobiler här hemma) och ännu bättre, ett paket Ben& Jerry's Piece of cake.

Så istället för att stå på isen som jag skulle gjort nu så sitter jag hemma i
soffan och äter glass och tycker synd om mig själv..
Hoppas på att morgondagen blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

usch låter inte kul..jobbigt med sånt som inte går att göra nått åt.

2008-05-18 @ 21:38:40
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: camilla

eller huur haha..svin cool!! värsta cykel haha!! tack så mycket imorgon är det min dag my B-day haha..

2008-05-18 @ 21:57:16
URL: http://cutefjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0