Trött på allt

Har just stoppat i mig min mest improviserade måltid någonsin tror jag.
Skippade lunchen idag, för jag ville komma hem tidigare. Vilket jag inte gjorde iallafall.
Verkligen minuset med att vara arbetsledare.. glömmer folk göra sina saker så är det bara
att vara glad och göra det åt dem..
Och skälla lite dagen efter förstås =P

Iallafall, skippade som sagt lunchen och var galet hungrig nu när jag kom hem.
Hittade en Ica Gottlivs konservburk med tonfisk i sweet & sour sås...
haha, kommer inte ens ihåg att jag köpt den, tror jag fått den av mamma nån gång kanske.
Blev iallafall att koka lite makaroner och blanda i det.
Blev faktiskt gott.
Så nu är jag mätt och belåten och funderar på att träna lite.
Ska bara bestämma om det blir en springtur i Fontin eller en trip till Sportlife.
Ska iof ha isträning sen också, så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0