Vardagstråk

Jag tycker det är så tråkigt när man kommer in i en sån där period så det känns som man bara sover, går till jobbet och sedan kommer hem och väntar på att gå och lägga sig typ.
Jag är en person som alltid vill kunna se tillbaka på dagen och känna att jag gjort något roligt.
Och så känns det inte just nu!

Egentligen är det väl bara att hitta på något, men all min energi är bortsprungen.
Jag hoppas verkligen jag blir frisk från detta konstiga förkylningstillstånd snart.
Blir ingen träning idag iallafall.
Var med Emelie och Frida förut uppe på Kongevi.
Emelie ska göra fystesterna för polisskolan nästa vecka, så hon skulle testa att springa 2 km på tid.
Gick fin fint för henne ju...
Ska bara köra lite mental träning de närmsta dagarna med henne så kommer det gå super!

Nu ska jag iallafall ta mig en lång skön dusch, och sedan ska nog jag och älsklingen bege oss till Maxi för att inhandla något gott att äta för kvällen.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken fin blogg du har!:) Jag åker också konståkning, men singelåkning. Hoppas du blir bättre snart, jag hade också ont i halsen i ca 2 veckor men blev äntligen frisk i lördags...:)

2008-05-20 @ 20:57:57
URL: http://www.metrobloggen.se/chacha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0