Dåligt samvete

Nu har jag egentligen träning.
Skulle egentligen snart gått av isen för tio minuters paus medans ismaskinen kör.
Och det är alltid såhär, att jag får dåligt samvete av att vara hemma när de andra är på isen och kämpar.

Mådde lite bättre förut faktiskt.. låg i sängen och kollade på våra garderobsdörrar som består av spegelskjutdörrar.
Såg att de var väldigt kladdiga, och jag bestämde mig för att torka av dem.
Blev helt slut av det. Av att putsa garderobsdörrarna, vilket inte kan anses som en särskilt ansträngande uppgift.
Det borde förklara varför jag gör rätt i att inte vara i ishallen just nu och träna i tre timmar.
Men jag har dåligt samvete iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0