Lugn kväll planerad

Lördag förmiddag.
Eller näää, klockan är ju över tolv, snart ett, så det är nog inte förmiddag längre.
Men jag och Johan sov ganska länge, så det känns nästan så =)
Har bara suttit här med mitt kaffe och läst lite bloggar medans Johan har vart ute på "stan" en sväng.
Jag ska alldelles strax gå ner och köpa lite räkor. Min jäkla förkylning har kommit tillbaka, så ikväll medans Johan ska på personalfest så ska jag åka hem till mor och far och äta mat och kolla stjärnor på is.
Det är perfekt med Stjärnor på is på lördagarna nu under hösten när man oftast inte är ute och partajar.
Man behöver inte ens fundera över vad man ska hitta på, möjligtvis vem man ska se det med då, men eftersom mamma vill se det lika mycket som jag så är det ju inget problem.
Se har jag ju 25 lagkompisar som nog inte heller bangar =)

Min backstegsknapp (heter det så?) har blivit lite knäpp, så om jag skriver fel får jag trycka massa gånger innan den verkligen suddar. STÖRANDE!!! =(

Ha en trevlig lördag allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0