Måndagkväll

Äntligen, äntligen mår jag iallafall nästan helt bra.
Idag var det jobb igen, och full rulle där.
Vi håller på att förbereda oss för fullt för på måndag drar en ny besiktningperiod igång, eftersom vi hade 99,8% rätt sist och var bäst i hela Sverige, så har vi lite att leva upp till.
Man vill ju inte försämra sig direkt.
Så därför är det massa kvalitetsjobb att fixa med, men det är ju sånt jag tycker är skoj.

Nu har jag precis varit och extratränat lite med Hanna i ishallen i Kungälv. Gick igenom lite vad jag missade när jag var sjukt och så. Kul att spana in gamla klubbkompisarna lite med, fast det är inte några kvar som jag själv tränat med, utan det är mer dem som jag har vart tränare åt i skridskoskolan, men skoj iallafall..

Igår var vi på kalas hos Johans kusin Nora som fyllde elva år, och idag fick vi ett jättefint inbjudningskort till Noras lillebror Vikings dop om några veckor. Skoj, skoj, han är så söt lilla Viking.
Nu börjar jag dessutom vänja mig vid namnet, i början kändes det lite konstigt, men nu börjar det kännas ganska fräckt =)

Nu ska jag fixa lite mat... Thai blir det... gott gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0