När man är sjuk får man faktiskt göra ingenting

..bara det att jag verkar glömma bort det.
Trots att jag är hemma från jobbet för att vila upp mig från en dunderförkylning
så får jag lite dåligt samvete när jag ser att klockan är kvart över tolv och jag fortfarande sitter vid frukostbordet.

Fast hela meningen med att stanna hemma från jobbet är väl typ sova, sova, sova.
Det verkar vara det enda som biter iallafall.
Igår somnade jag direkt efter jobbet, vid fyra, och vaknade när Johan kom hem vid halv nio.
Och ändå lyckades jag med att sova till elva idag.
Känns faktiskt lite bättre än igår, kanske tack vare all sömn, men det är ännu en bit kvar tills jag är ritkigt fit for fight igen.
Blir till att slappa, se på TV och slösurfa idag...
Johan jobbar ända till åtta, så något sällskap får jag tyvärr inte..
Nu ska jag göra dagens koll på Stjärnor på is-sajten och se om de uppdaterat sina bloggar.
Haha.. addicted!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vännen! Hoppas du blir bättre snart... Segt att vara sjuk ju. Men skönt att bara få sova och hinna ta igen dig lite. Gissar att du inte hinner det så ofta annars. Livet här rullar på... VI tränar isdans 1 dag i veckan, team 1 dag och så valfritt 1 dag. Håller på att lära mig pasodoble, tango, rocker foxtrot, blues och killian. Herregud vad många olika danser man måste kunna! Det är rätt seriöst...kommer man försent kan man få "straff" - typ fysträna eller nåt. Haha...lite fånigt tycker jag eftersom det ju inte är VM-klass direkt...

Blev långt här också =P Får skriva ett mejl nån dag och berätta mer. Budskapet jag ville sända var iaf: Krya på Dig!

kramar!

2008-10-09 @ 14:16:10
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Krya på dig ....o stå inte på isen förrrän du är riktigt frisk!

2008-10-09 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0