Tråkfredag

Detta kan ha varit den tråkigaste och segaste dagen i hela mitt liv typ.
Okej, kanske inte, men på väldigt länge iallfall.
Har verkligen inte haft något att göta på hela dagen typ.
När Johan äntligen kom hem så somnade han.
Nu har han iallafall vaknat och vi ska snart äta lite och kolla på Idol.
Jag har ingen feber nu =)
Ska dock inte träna imorgon ändå. Vi är lediga på söndag, så tänkte att jag stannar hemma imorgon med så får jag ju en extra dag ledigt sen på söndag. Så ska jag nog vara fit for fight igen på måndag att köra max igen!!

Blir nog tyvärr till att hoppa Linas och Carros födelsedagsparty imorgon och istället åka hem till mor och far, bli bortskämd med god mat och kolla Stjärnor på is..
Verkligen tråkigt, hade velat vara med och fira dem, men, men... inte så passande tror jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0