What a day!!

Stress stress stress.
Sammanfattar denna dagen ganska bra.
Sjukt mycket på jobbet, många sjuka och lediga.
Kändes inte alls bra att behöva gå tidigare för att hinna till träningen, men men..
jag får försöka gottgöra alla nån annan dag.
Tyvärr kommer det nog vara likadant imorgon, och då tränar jag fem, så kommer vara tvungen att gå då med =S
Nu har jag iallafall kommit hem och fått i mig lite mat.. sjukt hungrig var jag, eftersom jag inte hann käka innan träningen, verkligen inte bra, men det funkade ändå med lite frukt.
Nu väntar duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och en älskling bredvid mig.
Tur att jag har Johan att komma hem till varje kväll efter träningen.
Han är den bästa!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0