Fortfarande ganska passiv..

Blev ingen mirakel-tillfriskning under natten.
Vaknade tidigt och ringde och sjukanämlde mig, sedan somnade jag om igen.
Vaknade inte förrän kvart i ett!!
Då gick jag ändå och la mig hyfsat tidigt igår.
Shit alltså, den sömnen tror jag var mer än välbehövlig. Men mår som sagt fortfarande inte speciellt bra, så det mest ansträngande jag har lyckats med idag har varit att lyssna igenom en föreläsning till. Nu har de dock kommit fram till det som jag väntat på hela tiden, nämligen kost för träning, så därför var det inte speciellt jobbigt utan bara intressant.
Nu finns det bara en enda föreläsning till att lyssna på, den var nu ikväll, och jag har visst 2 veckor på mig att se den, så nu känns det äntligen som att jag är ikapp.

Som det känns just nu blir det nog till att stanna hemma imorgon också, men jag ska gå upp och känna efter imorgonbitti. Jag vill såååå vara frisk nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0