Nu är det allvar

Idag fick jag startbeviset till Göteborgsvarvet.
Jag låg fortfarande och sov när Emelie ringde mig, lite halvt hysterisk, över detta faktum.
Just nu när jag har vart sjuk i några dagar och inte har tränat sen i fredags, så känns det ju inte jättebra får jag erkänna. Så jäkla typsikt att man skulle gå och bli sjuk just nu, jag var ju ändå värsta inne på det här med löpträningen.
Jaja., vi får väl se hur det går.

Har käkat lite frukost bestående av smoothie, macka med skinka och avokado och en yoghurt blandning med mild vanilj yoghurt, kesella och keso.. Gott var det..!!

Mår lite bättre idag iallafall.. hoppas på att jobba imorgon..

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Härligt att du är på väg att bli frisk igen :-)

Håller tummarna för att du snart är tillbaka i löpträningen igen.

Vilken dag ska ni springa? Bara så jag kan skicka en liten lyckatillhälsning till dig.

Det viktigaste är inte att vinna - det viktigaste är att delta och har kul ;-) (okej, jag erkänner. Jag har vinnarskalle själv)

2009-04-29 @ 11:41:46
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaa..åh sommar sommmar..men vad gör du nu för tiden? city mail? hum jag å david ska till thailand eller något liknade sen så ska ja å jennifer åka till usa när vm e med..=) å kolla å sen resa vidare =)puss

2009-04-29 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0