Blod och svett.. men inga tårar

Ligger i sängen och slösurfar lite innan läggdags.
Kom hem ganska nyss från ännu en grym träning.
Jag lyckades med konststycket att "hugga" mig själv i benet med baksidan av skenan.. Tur att man har sånna grymma lagkompisar som pluggar till sjuksköterska, så man blir ordentligt omplåstrad.
Nej då, det var inte så farligt som det låter, men det blir säkert ett snygg ärr.... ett till!!

Förra veckan kom det en sjukgymnast till oss som brukar jobba med landslaget. Vi fick alla göra en rörelseanalys för at se vad vi har för "svagheter". Utifrån det kommer vi nu lägga upp våran fysträning. Kommer nog bli grymt, och kul med lite organiserad träning även utanför isen.

Idag var även Kattis (Surprise f.d. lagkapten) och hälsade på oss på träningen, och det var roligt att höra att hon var impad. Gillade vår nya musik och hon trodde att programmet kommer bli super. Alltid kul att höra sådant från folk som har koll.

Nu är det nog dags för några timmars sömn, jobbade idag, och det känns att det var ett tag sen.  Ska faktiskt göra det imorgon också, och sedan ska jag träffa Matilda och Lina för att greja lite med vårt hemliga projekt... snart kan jag berätta om det, jag tror det kommer bli grymt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0