Dags att bli barn igen

Idag står Liseberg på schemat.

Jag och några goingar från laget ska gå dit tillsammans med de två ungerska lagen som är här på träningsläger.
Jag älskade verkligen Liseberg när jag var liten. Det var en av mina stående födelsedagspresenter. Jag och mamma åkte dit, köpte åkpass och åkte precis allt.
Jag har faktiskt lite svårt att förstå hur hon orkade. Jag älskar fortfarande Liseberg, men man orkar inte vara riktigt lika intensiv om man säger så..

Fick iallafall ett samtal nyss om att vi skulle ses klockan tre istället för halv tre, vilket passar mig utmärkt, för jag har det helt underbart här i solen på balkongen, så jag har inget emot att få sitta här en halvtimme till..

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med Liseberg! Var där för första gången förra året :) Älskar berg- och dalbanorna!



Jag har börjat träna mycket mer styrka det senaste året. Blir en hel del rygg och mage i gymmet, dock för lite armar. Men jag kör mycket armhävningar!

Det ligger mycket teknik bakom chinsen har jag märkt :) Har ju en stång hemma så det blir smidigt att köra lite varannan/var tredje dag.. Jag tror du bara ska försöka och försöka och sen komplettera med lite annan tricep och ryggstyrka.



Hoppas du får det kalaskul på Liseberg nu! :P

2009-08-07 @ 16:00:20
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0