Myskväll på egen hand

Shit, nu känns det att man stått på isen 5 timmar idag.

På vägen hem från ishallen gjorde jag något så ovanligt som att köpa med mig en liten godispåse. Verkligen inte något som händer varje dag. Men nu har jag iallafall krupit ner i sängen med min lilla godisskål och en stor kopp te, och kikar på Du är vad du äter.
Hehe, jo, det låter ju bra med godis till det programmet. Men, men.. jag antar att det är en (bland många andra) av de bra sakerna med att träna så mycket, man kan unna sig lite extra gott ibland utan att det är någon större fara.

Johan har precis slutat jobba, men ska först in till stan och häma ut sitt festivalpass till Way out west, och sedan till Bohus för att lämna tillbaka sin morfars bil som han lånat. Så jag har en stund för mig själv här, blir mys framför TV:n och sedan med en bra bok.

Upp tidigt tidigt imorrn igen för ännu en heldag i ishallen, så blir tidigt i sängs.
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag saknar dig :) Tråkigt att läsa om ditt liv i en blogg faktiskt när man visste allt varje dag innan. Vi får ta och börja på CityMail igen ;) hehe men vi ses imorgon! puss

2009-08-13 @ 21:03:25
URL: http://www.nogg.se/tjader
Postat av: Citronfjärilen

Ta gärna efter idén, ju fler som hänger på ju bättre är det.



Jag burkar också sitta med sötsaker eller chips när jag tittar på Du är vad du äter. Det känns som det är det enda rätta när Skipper drar igång.



Vad roligt att du är isprinsessa :) Jag är en pensionerad sådan, men jag kommer fortfarande ihåg allt slit.

2009-08-16 @ 09:15:31
URL: http://citronfjärilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0