Några timmars paus

Sitter här med en kaffekopp och försöker få undan liten "måsten" innan det är dags att dra sig tillbaka till ishallen igen.
Morgonträning imorse som gick hur bra som helst, och nu är jag som sagt hemma för att vila lite och inta lite lunch.
När jag kom hem väntade en ny klänning från tradera på mig. Passade helt okej, speciellt med tanke på att den blev min för 100 kronor inklusive frakt. Ser i princip oanvänd ut, så det var ju hur bra som helst.

När jag åkte hem pluggade jag i handsfreen det första jag gjorde och ringde upp Emelie som hade skickat ett sms till mig under träningen. Det är ju helt sanslöst att vissa saker aldrig förändras. Det är också sanslöst hur lite respekt vissa människor har. Vissa saker borde man kanske helt enkelt lösa privat, men, men.. det var ju inga nyheter direkt.

Nu blir det lite slösurfande innan det är dags att fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0