Skolstart och hemlig resa...

Idag börjar skolan.. iiih, hel sjukt nervöst.
Varför vet jag inte riktigt, men det pirrar iallafall i magen. Känns lite konstigt att tänka på att om några timmar (typ en) träffar jag kanske personer som jag kommer umgås med exremt mycket i framtiden. Personer som jag inte ens vet existerar nu.. Konstigt, men ganska häftigt.
Försöker komma ihåg min första dag på gymnasiet, då jag ju inte heller kände någon. Kan inte riktigt minnas den dagen, men den fick ju ett bra utfall iallafall. Hade en så sjukt go klass =)

Efter skolan bär det ju som sagt av på hemlig resa med laget, och här kan vi verkligen snacka om hemlig. Alla i laget har fått varsitt kuvert. De som ska köra bil har en tid på sitt kuvert när de får öppna det. I deras kuvert står det vart de ska åka för att hämta upp någon (de vet inte vem). På platsen står någon i laget och väntar på att bli upphämtad. Den nya personen har sitt kuvert med sig, som ska öppnas när man kommit in i bilen. Där står en gåta med svaret på vart man ska hämta upp nästa person. Haha, detta kommer bli ett äventyr. Och som Lina sa... tänk om vi kommer fram och upptäcker att någon saknas =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0