Slut på semestern

Har nyss vinkat iväg Johan som börjar jobba idag igen.
Lagom bitter kan jag ju säga att han var.
Själv ska jag väl de närmsta veckorna tills skolan börjar satsa på att leva ett äkta Desperate Housewives liv.
Ja... kanske minus alla intriger då, men iallafall tänkte jag fixa en extremt ren lägenhet, och matlådor till Johan till jobbet varje dag.

Är från och med denna veckan inte längre anställd. Dock får jag en lön till i form av lite semester jag ej tagit ut, semesterersättningen samt en coach-lön. Återstår att se hur mycket pengar det blir.
Nu är det väl bäst att jag sätter igång att vara duktig..
Återkommer garanterat senare..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är väldigt skönt att bara vara ledig :) Vad är det du ska läsa? Du kör fortfarande med Surprise?

Henke Lundqvist såg helt okej ut, men har nog som du säger flickvän. ;)

Kram

2009-08-03 @ 15:57:30
URL: http://nyalinnea.blogg.se/
Postat av: sofie

jo visst kan vi det..hade varit kul=) vad ska du plugga?? börjat isen igen?? Puss

2009-08-03 @ 16:44:24
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0