Tidig morgon

Var uppe redan klockan åtta och började tvätta.
Tänkte att det var skönt att bli klar med det  tidigt för en gång skull, så jag hinner få några timmar ledigt innan träningen.
Idag är det fyra timmars ispass, vilket brukar resultera i att man är rätt trött i huvudet när man är klar. I kroppen med för den delen förstås, men vi håller ju på att göra program, och då är det inte alltid jättehårt fysiskt.

Dagens viktigaste blir iallafall att göra klart vårat projekt som jag även satt x antal timmar med igår. Men det ska nog gå bättre nu, för det var mest innan jag kom på riktigt hur jag skulle göra som det krånglade. Tur att jag fick expert-hjälp över nätet =)

Imorgon blir en skojig dag.. först skolstart och sedan iväg på utflykt med kräfktskiva och övernattning på hemlig destination med bästa laget... Can't wait...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0