Lost for words..

Ja.. vad ska man säga om slutet på helgen?
Det blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Vi startade bra och sedan hade vi ett fall i no-hold. Det hade inte gjort så mycket om det stannat där, men tyvärr följdes det av flera andra småmissar. Dessa missar är vi naturligtvis fullt medvetna om, och man har full förståelse för att man inte får betalt när sådant händer, men utöver detta var det lite andra saker som man inte har lika stor förståelse för som gjorde att vi inte fick speciellt höga poäng. Ett "time deduction" bla, vilket verkar vara totalt fel. Det är ju inte så att vi inte har kollat tiden på vårat program innan direkt.
Hur som helst.. den tänkta guldpengen blev en bronsmedalj. Den första på tretton år i Surprise historia.
Men hursomhelt, no need to worry.. det är inget som kommer upprepas. Trots resultatet känns det riktigt bra efter vår tävlingspremiär. Sjukt skönt att ha gjort det och nu vet vi att vi kan, alla våra träningar nere i Prag gick super.
VM-guldet ska hem till Sverige i år!!

Just nu håller jag på att fixa lite mat. Innan har jag lyssnat/sett på den första föreläsningen på min distanskurs. Den var 2 timmar och 45 minuter, så det var ju lite segt, men kursen verkar iallafall jätteintressant.

Nu blir det mat... HUNGRIG!!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att det ändå känns bra efter premiären! Sjukt störigt med tidsavdrag, särskilt om det var felaktigt. Men som vanligt då i den här sporten...suck. Jag tycker i alla fall programmet ser grymt ut, av youtube att döma =). Och snart är det ju Kina!!!!!!! Så spännade! Tur att jag inte har nåt inplanerat den helgen så jag kan sitta och klicka på uppdatera varannan sekund =P. Passa på och njut nu! Kraaaam Matilda

2009-02-05 @ 18:43:43
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hej!!

Hur är det med dig? KRAM!

2009-02-05 @ 21:25:51
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Mirramu

Ja sporten verkar inte riktigt få till det då man iante kan göra beömningarna riktiga.

Vad är det igentligen som händer när domarna osv inte har riktigt koll på vad som gäller. Det kommer ta död på sporten om det är ett lotteri vad man får för poäng och för avdrag. O nu tänker jag inte bara på den här tävlingen utan andra också.

2009-02-06 @ 10:10:40
Postat av: Matilda M

Idag när jag kollade långprogrammet på youtube (för säkert 10:e gången!) så hade Surprise 1680 visningar...MIU "bara" 1614...hihi.

2009-02-06 @ 15:38:46
Postat av: Matilda M

Idag när jag kollade långprogrammet på youtube (för säkert 10:e gången!) så hade Surprise 1680 visningar...MIU "bara" 1614...hihi.

2009-02-06 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0