Orka vara sjuk?!

Nu är det andra helgen i rad som jag inte gör något alls.
Denna helgen om möjligt ännu mindre än förra.

Igår kom pappa (på uppdrag av mamma) hit med massa frukt, grönsaker och deras mixer, så det mest ansträngande jag gjort denna helgen är att ta mig ut i köket, vänta på att frusna bär ska tina i micron och sedan mixat ihop allt till en smoothie. Om det hjälper återstår väl att se, men jag har nog fått i mig mer vitaminer denna helgen än vad jag fått på flera månader
Förutom att dricka smoothies och äta frukt har jag roat mig med att titta på Crowned. En skittöntig amerikanske realityshow där par med mammor och döttrar tävlar mot varandra. Det är verkligen patetiskt ibland, men det känns som lagom ansträngande underhållning för mig just nu. Och de visar hela serien, fem avsnitt igår och fem idag, så jag får väl erkänna att jag fastnat lite.

Johan jobbar idag och kommer inte hem förrän vid halv sju, så jag har några timmar till framför mig helt ensam i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du sjuk ?influensa ??

2009-01-19 @ 09:18:22
Postat av: Mimmi

jagj tycker det är jättedåligt att Surprise inte åker en endaste gång i SVerige under hela säsongen.

2009-01-21 @ 18:21:21
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: joakim engström

Tja, har sett att ni var med på listan när man skulle söka visum! Coolt! Vi åker också den 16:e från Arlanda;) Kram

2009-01-23 @ 13:21:15
URL: http://www.joakimengstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0