Resfeber och packångest

Vad jag tror så är allt packat... som tur är är det fortfarande 5½ timme kvar tills vi åker hemifrån, så jag kommer säkert hinna komma på både det ena och det andra medans jag ligger och vrider mig i sängen. Jag hatar verkligen att packa.. Känns ju alltid som man glömt nåt viktigt.
Men skridskor, strumpbyxor och klänningar är iallafall nerpackade... i övrigt går nog det mesta att fixa faktiskt..

Nu är världens snällaste pojkvän iväg och lämnar min bil hos mami och papi så att vi inte behöver betala för att den ska stå här tills jag kommer hem. Meningen är väl att jag ska plocka iordning det sista och krypa ner i sängen innan han kommer, men så har det inte riktigt blivit.

Mina tävlingsnerver har iallafall börjat krypa fram, men det är väl så det ska vara. Jag är iallafall sjukt peppad på att visa vilka det är som ska ta hem VM-guldet i år.
Hoppas ni alla håller tummarna här hemma och tänker på oss!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååå...vad jag önskar att jag hade fått åka med nu =). Ett stort lycka till! Kommer att hålla tummarna för er! Ha det underbart kul - NU BÖRJAR FESTEN!



Hälsa resten av gänget!



Bamsekram från mig!

2009-01-28 @ 22:31:15
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Matilda

Ååå...vad jag önskar att jag hade fått åka med nu =). Ett stort lycka till! Kommer att hålla tummarna för er! Ha det underbart kul - NU BÖRJAR FESTEN!



Hälsa resten av gänget!



Bamsekram från mig!

2009-01-28 @ 22:32:10
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Matilda

Åååh lycka till;) tänker på er och jag vet att ni kommer ta hem guldet;)

2009-01-31 @ 15:38:55
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0