Campingliv

Igårkväll trotsade vi det klassiska torsdagsbesöket på Hatten och åkte ut till Johans mamma i Sundhammar.
Vi har placerat mammas och pappas husvagn på tomten här ute, så nu kan jag och Johan bo här ute vid havet utan att känna att vi tränger oss på allt för mycket.
Skönt att ha vårat "egna" här ute, men ändå tillräckligt nära för att kunna smita in och sno åt sig en kopp kaffe, eller snylta lite på det trådlösa bredbandet =P

Inatt blev alltså premiären i husvagnen. Jag som har spenderat majoriteten av mina somrar i just det här lilla utrymmet får säga att det känns riktigt bra!
Vi köpte med oss räkor, bröd, sallad och aioli ut, och så kom Johans kusin Erika med pojkvän och bebis hit, och vi fick en supertrevlig kväll med massa prat och gott vin.

Nu är Johan iväg med bilen och handlar lite fika och fyller även lite bensin i en dunk. Idag tittar nämligen solen äntligen fram igen. Vi väntar på Jenny och Tobias och sedan blir det en tur ut med båten till nån trevlig ö. Kunde ju vara trevligt om man fick lite färg igen, känns änna som den man hade har bleknat en aning.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv., haha vad roligt=) allt bra med diG?

2009-07-19 @ 16:28:56
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tackar för tipsen :) Spanade in dem på tele2´s hemsida och de skulle absolut kunna vara ngt för mig. Först trånade jag efter en vit telefon, men vi får se hur mycket jag är redo att betala.. Att kameran är bra är viktigt. är din smidig att surfa på? :)

2009-07-19 @ 23:05:09
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0