London, here we come

Imorgon drar vi till London.. ska bli så himla roligt!
Ärligt talat var jag lite tveksam från början över att resa ifrån sverige när det är som bäst.. men det var när jag fortfarande hoppades på den där rekordsommaren som alla tidningar ville få oss att tro skulle komma.
Vädret i London verkar dock inte vara bättre än här, snarare lite mer regn kanske, men, men.. det ska nog bli toppen ändå.
Att bara få komma iväg lite, bo på hotell och lyxa till det, äta på restaurang varje dag =)

Dock har vi inte speciellt mycket pengar. Resa och boende fick vi av mina föräldrar i förlovningspresent, men det är ju kul om man har råd att göra något också. Jag har ialallafall lusläst internet på saker som ska vara billiga/gratis.
om någon har tips är ni mer än välkomna att höra av er.

Nu är det nog dags att ta tag i lite saker här hemma... packa, städa lite och betala lite räkningar.
Flyget går kvart i sju imorgonbitti, så det får nog bli hyffsat tidigt i säng idag tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Japp jag har hunnit med att finna en lur nu. Har oxå tele2 och kikade på vilka telefoner man kunde få nästan gratis om man förtlängde abonnemanget. Det blev dock en lite dyrare sådan som jag fick betala lite för. Lite för mycket för en fattig student, men får väl se den som men framtidsinvestering eller nåt ;)



Gud va roligt med en Londonresa! Ni kommer att få det fantastiskt :) vill oxå åka dit. Det står på min "att-resa-lista" inom nära framtid!

2009-07-20 @ 13:20:47
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0