En solig onsdag

Stämplade ut mig klockan ett från jobbet = helt okej..
Nu sitter jag och Erik och väntar på Petra så ska vi dra upp till Fontin en sväng. Jag gillar deras "nya liv" som innebär löpning varje vardag, för då har jag ju någon att springa med =)

Efter det blir det nog till att åka förbi Bettans och köpa en kycklingsallad för att fortsätta ut till havet och steka lite i solen. Lär ju vara en aning svettigt att springa idag, så det blir nog ett dopp eller två också.
Dagen ska jag avsluta tillsammans med Emelie på sportlife. Vi har bokat gymintro, så det ska bli intressant.

Planerna inför helgen verkar bra, ska hinna med bland annat fotboll, bada, sola, åka båt, träna, party med Emelie och säkert massa annat skojsigt.

Sitt inte här och läs bloggar nu, ut i solen med er!!!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med löpningskompisar =) Såna skulle jag behöva! Men jag tror jag har fått med sambon på det till slut =) Nu är det bara tidmatchningen som saknas!

2009-06-25 @ 22:01:05
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0