Sverige-Serbien



Japp, detta är kvällens sysselsättning.
Ganska spännande match faktiskt, fast iof inte mer spännande än att jag bara halvkollar samtidigt som jag bloggar/kollar bilder/kollar vilka som anmält sig till min födelsedagsfest.
Hehe, att göra EN sak samtidigt är ingenting för mig..
Hursomhelst hade det vart SÅ kul att se semifinalen här i GBG på Fredag ifall Sverige går dit, men det är helt slutsålt =(

Har varit på Spin-Puls med Emelie idag.
Är lite ledsen att jag upptäckte detta underbart roliga men sjukt jobbiga pass först förra veckan, för idag var sista gången innan sommaren. Hm..synd verkligen, för det var ett jättebra pass.

Imorgon blir det badkläder med till jobbet så drar vi förhoppningsvis ut till havet så fort vi slutat.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa fifan det va kul att få svettas lite. Kanske ska spinna på sportlife idag eller? efter att vi vart ute och badat??

Eller kanske kroppspumpen? hmmm

2009-06-24 @ 09:23:28
URL: http://www.nogg.se/tjader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0