Effektivt!

Jag hade velat ha en bättre kamera..
Har precis försökt ta ett kort på solnedgången som man ser från vår balkong för tillfället, men det blir inte ens i närheten av lika fint som det är i verkligheten, så jag la ner det projektet ganska snabbt!

Imorse när jag gick och handlade strök jag alla dagens planer angående långpromenad, eftersom solen vägrade titta fram och det bara var grått och kallt ute. Men efter att jag pluggat några timmar började solen skina och jag fick ett sms av Emelie där hon undrade om vi inte skulle gå ut lite. Så vi tog en timmes promenad och snackade lite skit.. kan inte riktigt fatta hur vissa personer tänker för tillfället. Man blir så sjukt trött när man hör vissa saker, men, men.. har folk inte bättre förståelse så är det väl deras problem!!

Sedan har jag pluggat lite till, skickat in en hemtenta och tillochmed städat lite.
Mycket effektiv dag det här har varit faktiskt.
Nu kommer snart Johan hem och då ska vi sätta upp våra nya tavlor på vår nymålade svarta vägg. Kommer nog bli riktigt fräscht! Vårat vardagsrum var verkligen i behov av att styras upp lite,så det var inte en dag för tidigt.

Ha en skön söndagskväll.. själv njuter jag av att INTE åka och träna om en timme som jag brukar på söndagarna.. SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0