För Emelies skull =P

Okej, ska ta och uppdatera bloggen för första gången på 1½ vecka.
Jag har visst lagt ner det här helt och hållet. Idag uppdaterar jag iallafall bara för att Emelie bad mig.
Hon är förövrigt på pliktverket idag och blir grillad av både psykologer och poliser för att bli antagen på polishögskolan till hösten. Jag håller alla tummar jag har för dig vännen!!!
Har absolut inget emot att få en pluggkompis till hösten som jag kan tjöta och dricka kaffe med när det blir för långtråkigt!

Igår var jag på grymt humör, för solen sken och det stod typ VÅR skrivet med stora bokstäver över himlen.
Haha! Idag vräker snön ner och har gjort så de senaste tre timmarna typ.
Man blir så trött!!!
Förstår inte hur vissa orkar ha vinter så länge... =P
När Tonys kompisar från Kirruna var här i somras berättade de att juli hade varit den enda snö-fria månaden för dem på hela förra året.. shit, jag hade blivit så deprimerad!!

Nu är det 2½ timme tills jag ska åka till träningen, och nu ropar min kudde på mig.
Är sjukt trött, och inte helt hundra efter min förkylning som jag drog på mig efter Kina, så lite sömn hade vart extremt välbehövligt innan 3½ timmes träning.

Och så var det det där med tankarna också... varför kan man inte styra bättre över dem?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0