Freaky Friday!!

Njaae... det har inte varit så mycket freaky med den här fredagen, men det är en ganska bra rubrik iallafall.
Jobb idag i ett snöblaskigt stenungsund gjorde väl inte mig på det bästa humöret, men efter jobbet var det tacobuffé på nyfiken. Fredagstradition!!
Sedan var det raka vägen till träningen.
Var helt hopplöst trött och kändes som att energin var i botten innan jag åkte, men jag lyckades hitta lite motivation på vägen till Landvetter, och det blev en bra träning till slut.

Imorgon blir det ishallen 8-17, sedan ska jag och Emelie på ballong-fest. Lär inte bli så mycket party för mig med tanke på VM om tre veckor, men det verkar vara en sjukt kul grej som startade när jag var i Kina, så jag måste dit och kolla läget lite. Tror dock att vi drar oss hem till melodifestivalen sen också... så party är jag för tillfället!!
Dessutom har Johan planer på lite make-over i vardagsrummet, vilket kan vara mycket intressant och inte mins välbehövligt. Han hade med sig två jättesnygga tavlor hem från jobbet idag. Så kanske blir till att greja lite med det också.
Jaja, det är ju inte förrän imorgon kväll, så den som lever får väl se...

Nu blir det sängen..sov gott!!

Kommentarer
Postat av: matilda

Så nu är den stora nyheten här!

Dax att följa en elitecyclist väg till OS 2012!

2009-03-14 @ 12:39:25
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0