Lediga söndag!!

Idag är det träningsfri dag vilket känns väldigt välbehövligt.
Vaknade tidigt och hade ont ungefär överallt..
Hade egentligen tänkt sova länge idag eftersom jag vart sjukt trött hela veckan, men jag vaknade och kunde absolut inte somna om, så det blev ändrade planer.

Johan är på förarbevisutbildning hela dagen ända till klockan sju, så jag tänkte passa på att plugga lite.
Missade ju en hel del när vi var i Kina som jag inte riktigt har tagit igen ännu, vet inte riktigt hur det ska gå faktiskt, men, men, det ordnar sig nog.

Igårkväll kollade vi melodifestivalen, jag hade lite sms-kontakt med Emelie. Det var tur att hon inte fick som hon ville, men jag måste erkänna att jag var lite nervös att Snälla Snälla faktiskt skulle vinna.
Hon påstod att hon inte tänkte prata med mig idag om inte Af Ugglas vann, men vi får väl se.. jag ska föreslå en fika om några timmar. Tror inte Emelie vaknat än med tanke på vad klockan var då hon ringde mig i natt =P

Nu ska jag ta en promenix bort till affären och köpa mjölk, så att jag kan dricka lite kaffe under tiden jag lyssnar på föreläsningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0