Nu drar vi..

Kan inte riktigt fatta att den här dagen är här igen.
Så som vi har väntat och kämpat och slitit i väntan på den här dagen.

Med Michael Södermalms ord ringandes i öronen gick jag upp som en världsmästare imorse.
Duschade, sminkade mig och klädde på mig som en världsmästare. Och nu sitter jag här framför datorn med min frukost, i allra högsta grad som en världsmästare.
Michael är GRYM på att peppa, och vi är mer laddade än nånsin. Jag älskar hans sätt att säga att det ska bli kul att se vem som kommer tvåa.. Guldet är ju redan upptaget..!!

Allt är packat och jag och Johan ska alldelles strax åka och hämta upp mamma och sedan ge oss iväg till flygplatsen.
Tänk på oss nu, och håll tummarna. Ska försöka hålla er uppdaterade trots att Johan vann vår tvist om huruvida jag ska ha med mig datorn eller lämna den hemma hos honom.

Nu drar vi ner och hämtar guldet..!!



 


Kommentarer
Postat av: Joakim Engström

Kör hårt nu där nere och lycka till! Jag hoppas ni vinner...Vi hörs! Kram

2009-03-31 @ 12:07:28
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: Matilda

Ska bli spännande att se vem som blir tvåa! =) Ha det underbart och igen - NJUT!

2009-03-31 @ 13:05:50
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Lycka till, jag tror på er! (Och lycka till med bloggandet, brukar ju gå sådär.) Kommer som vanligt sakna dig när du är ute i världen och gräver guld, men vi ses nästa vecka. Pusspuss

2009-03-31 @ 14:30:48
URL: http://www.nogg.se/tjader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0