Seg i benen

Seeeegt i benen på träningen idag.
Men vi körde korta, intensiva delar och vi var grymmebra iallafall.. shit, nu börjar det kännas att det inte är långt kvar. Två veckor kvar imorgon tills vi tävlar korta... Nu ska guldet tillabaka hem.. så är det bara!!

Kom hem för ett tag sen och då var det fullt ös här. Jojje och Billman satt i köket och tatuerade (!) och Pille och Johan satt i vardagarummet och kollade hockeyn och tog en öl.. Blev lite förvånad, men det var ju trevligt med lite besök förstås.
Hann ju tyvärr inte se matchen eftersom jag tränade, men det verkar ju inte som jag missade speciellt mycket.
Pappa är väl desto nöjdare nu kan jag tänka mig, han som håller på HV och allt..

Idag hämtade Johan hem min externa hårddisk från lillebrorsan också, så har suttit och kollat på massa gamla bilder idag. Man blir ganska så nostalgisk och längtar tillbaka lite till det som varit, men, men.. får se till att detta blir en grym sommar som jag kan längta tillbaka till i framtiden.
Nu ska jag och Johan se en film.. eller Johan ska väl se en film eftersom han är ledig imorn, och jag ska väl förhoppningsvis somna... får väl se hur det går med det...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0