Överraskning

Kom hem och slog mig ner vid datorn för att som vanligt kolla alla nya inlägg på bloggkoll. Tror ni man blev glad när man plötsligt helt oväntat får läsa om sig själv i ett inlägg? Bara massa gulliga saker. Surfa in till MIE och kolla själva. Helt klart en blogg värd att läsa förövrigt. Finns nog inte många saker som gör mig gladare än att se föräldrar som ställer upp till 110% för sina barn när det gäller idrotten. Jag vet ju själv hur viktigt det är =)

Hade inte tänkt blogga förrän ikväll egentligen, men var bara tvungen att skriva om det, gjorde mig verkligen glad =)
Nu ska jag vandra bort och kolla om det finns någon drop-in tid på Salong Vanessa här i närheten. Mitt hår hade verkligen behövt en uppfräschning innan lördag.



Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Godmorgon tjejen :-)

I dag har jag blandade känslor :-/ Lilla Tim på http://timpa.blogg.se har somnat och fått ro. Ledsen i ögat och själen. Men samtidigt glad att du delade med dig av era youtube-klipp. Jösses!!! Jag förstår att ni har plockat medaljer!!! Eftersom jag är en lagmänniska så har jag i många år valt bort konståkning men ni tar hela sporten till en annan dimension!!!

Skorpan och Skalman gillade det också ;-) Kompis är väl lite mer skeptisk men så ska han ju vara så mycket "man" också :-)



Har jag förstått det hela rätt om det är din egen förlovningsfest som står inför dörren???

Om det stämmer så önskar jag er all lycka i framiden. Det är en underbar tid i livet när man befinner sig mellan förlovning och vigsel så njut av den och ha inte för bråttom med att gå uppför altargången. Låt allt ha sin tid och njut av allt livet har att erbjuda under vägen.

Oj, nu fick du en sån där jobbig "morsalmorsepredikan" Förlåt!

Jag hoppas ni får en fantastisk fest med goda vänner och allt som hör till. Hoppas få se lite bilder av det nyförlovade paret de kommande dagarna. Nu är det inte många dagar kvar till dagen D och det stora loppet går av stapeln :-)

Jag bloggar vidare från Bredsands Camping under kvällen, ha en bra dag. Hos mig lyser solen från klarblå himmel :-)

2009-05-08 @ 11:13:12
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Hej!

Visst är det segt med förkylningar, min hänger i än, kan inte träna något ännu..

Såklart jag skriver på bloggen när grejerna kommer upp på Tradera :)



Lycka till på Gbg-varvet. Ska titta efter dig!



Kram

2009-05-08 @ 18:30:59
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se/
Postat av: angelica

Åhh... berätta nu hur det var på festen, kunde ju tyvärr inte då vi hade annat planerat. Men hoppas ni hade mysigt! Verkligen GRATTIS å LYCKA TILL!

kramis

2009-05-10 @ 15:55:53
URL: http://angelicamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0