Ishall och kalas..

Fullspäckad helg som vanligt..
Igår var det först skola.. Hemtentorna lämnades in och det känns helt sjukt befriande.
Sedan var det träning och efter det raka vägen ut till Sundhammar och kalas för Johans lillasyster.
God mat och trevligt sällskap och alltid lika mysigt att få krama lite på de små söta bebisarna =)

Idag har det vart ishallen precis hela dagen. Har bara kommit hem och fått i mig lite mat och ska snart in till stan igen. Födelsedags-/Inflyttnings-/Tenta fest hos en klasskompis. Inte för att jag vet om man kan ha tentafest när det "bara" varit hemtentor, men i vår klass kan man ha fest för det mesta =P
För mig blir det dock lugnt, tänker vara lite social, sedan åker jag nog hem till sängen när de andra drar ut på stan. Premiär på Liseberg imorgon ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0