Regn, städning, skola..

Idag har det varit riktigt äckligt väder här i Göteborg och jag är mer än nöjd över att behövt vart ute knappt tio minuter.
Nyss hemkommen från skolan och jag är egentligen riktigt sugen på en tupplur, men det är ju något jag brukar undvika efter jobb/skola om jag inte ska iväg och träna senare på kvällen. Då kan man ju lika gärna gå och lägga sig lite tidigare sen istället.

Obeskrivligt skönt med vilodag idag. Lisebergsuppvisningen är förvisso inte superjobbig, men det är ju inte direkt samma sak som en ledig dag som det skulle varit annars. Känns en hel del i vaderna också efter gårdagens löpning även om den var riktigt lugn.

Jag ska spendera kvällen med att försöka göra ett ryck här och städa lite, kan verkligen behövas. Sedan blir det matlagning och eventuellt lite pluggande. Johan ska iväg på dubbla träningar (han imponerar verkligen nuförtiden =P), volleyboll och innebandy, så jag har tid på mig.

På tal om skolan så hade vi handledarsamtal imorse med vårt projektarbete. Måste faktiskt säga att det känns grymt bra. Var nästan enbart positiv kritik, och får man kommentarer som att vi tänkt på saker som vissa på examensarbetesnivå antagligen inte skulle gjort, så kan man ju inte vara annat än nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0