Regning pluggmåndag

Fy.. man blir deprimerad bara man tittar ut genom fönstret.
Som tur är har jag inte behövt göra det speciellt många gånger idag. Ögonen har vart fästa på datorskärmen och mina två hemtentor. Frågan är om man inte blir lika deprimerad av det.
Hela klassen jublade när vi precis tagit oss igenom vår första salstenta och insåg att det "bara" skulle vara hemtentor i nästa kurs. Hm.. det vette sjutton om jag inte hellre hade haft en salstenta ändå..
Antar att det alltid kommer kännas som det andra alternativet hade varit bättre.
Det går sjuuuukt segt, men det går iallafall framåt.
Nu väntar jag på att dagens andra kaffekopp ska bli färdig.
Kände att jag behövde en paus!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0