Godmorgon måndag..

Ny vecka, nya möjligheter..
En bättre vecka än förra hoppas jag på, för nu har jag nämligen friskförklarat mig själv. Dock verkar jag ha smittat Johan. Han gick och la sig lite snuvig och vaknade BRAKförkyld... han lät faktiskt värre än jag har gjort på hela tiden. Men det bröt ju ut snabbt som sjutton, så förhoppningsvis kan det gå över fort också.

Kunde inte somna igårkväll och gick därför upp och kollade datorn lite. Hade fått ett svar från en klasskompis som hon avslutade med att det var läggdags eftersom vi ju skulle vara så tidigt i skolan idag.. Hm... jag tyckte inte kvart över tio var speciellt tidigt, men tänkte att det kanske var bäst att kolla schemat..
Jag skulle inte alls vara i skolan kvart över tio idag, utan 8.30 till 10. Så det var ju himlans tur att jag upptäckte det, annars hade det ju inte gått så bra.

Är inte riktigt van vid att gå upp såhär tidigt längre, antagligen är det svinkallt ute..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0