Idag kom det ett paket...

Idag kom kläderna jag beställt från HM. Två jättesöta klänningar, som båda var för stora =(
Jag tycker faktiskt det e konstigt, det var storlek 34 på båda, och ändå var de för stora, fast jag egentligen mer är en 36:a. Verkligen tråkigt, för det finns dessutom många som är mindre än mig, som alltså antagligen absolut inte kan hitta kläder på HM.
Blir ju iallafall billigare nu när det blir till att skicka tillbaka dem två. Fick även en jättemysig rosa polo pull-over, som ni kan se på bilden nedan, och den var iallafall lagom. Kommer nog bli en favorit i höst och vinter.
Kjolen på bilden är också ny, men den är ett fynd från Tradera =)



Har även tagit mig tid att gå till frisören idag.. såå skönt, och det var verkligen inte en dag för tidigt.
Ville göra något annorlunda än bara ljusa slingor denna gången. Det syns inte så bra på bilden, men det blev ganska mycket mörkare än innan. Nästan lite väl mörkt kanske :S
Johan tyckte iallafall att det var fint, så det var väl tur det.

Idag är det träningsledigt, vilket känns ganska bra, för min kropp verkar protestera lite efter dessa två dagar. Kanske var förkylning ändå inte helt borta..? Men jag har tagit det lugnt ändå, så det ska nog inte vara någon fara. Längtar tills jag känner att jag mår helt hundra igen, är sjukt sugen på en löprunda. Väldigt många i klassen som anmält sig till Göteborgs-varvet.. det gillar vi =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Nämen tack så mycket!



Ja när man väl kan så är det så himla kul! Lycka till med fotograferingen nu då! :)

2009-10-07 @ 18:53:45
URL: http://hhannaz.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; Jag har fått hjälp med designen :) kul att du blev inspirerad

2009-10-07 @ 19:21:25
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Louise - PaperandPen

Sv: tack så jättemycket! Det värmer verkligen! :)



ha det bra

2009-10-07 @ 21:07:09
URL: http://paperandpen.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: HAHA jaa så jävla sööööööööööööööt!! :D

2009-10-07 @ 23:08:56
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0